FREYWILLE a dezvăluit THE ULTIMATE KISS
Pe 20
octombrie, în Sufrageria Regală de la Muzeul Naţional de Artă al României, pe acorduri
de vioară şi într-un decor fascinant, FREYWILLE
a sărbătorit 65 de ani de design unic în email şi 7 ani magici în România.
Sufrageria Regală a fost locul în care arta a întâlnit iubirea, frumosul şi
sensibilitatea, prin lansarea colecţiei Hommage
à Gustav Klimt - The Ultimate Kiss.
În numele
iubirii şi a artei pure a fost pregătit un spectacol de balet ce a pus în
valoare exclusivista colecţie de bijuterii - o interpretare unică în email a
celei mai cunoscute lucrări a lui Gustav Klimt: Sărutul. Concepută ca o operă
de artă în sine, prezentarea a început printr-o ramă de tablou, iar rochiile
create special pentru eveniment au reprezentat pânză albă pe care a fost
exprimată însăşi culoarea vieţii. Noul design The Ultimate Kiss este un tribut adus iubirii pure şi ilustrează
printr-o simbolistică fascinantă viziunea lui Gustav Klimt asupra dragostei.
Asemenea picturii, designul îmbină două aspecte – feminin şi masculin – fiecare
portretizat prin elemente caracteristice: formele geometrice în nuanţe de negru
şi auriu sunt un simbol al masculinităţii, în timp ce nuanţele pastelate şi motivele
florale sugerează feminitatea.
Reprezentanţi ai
celor mai importante companii austriece în Bucureşti, reprezentantul Ambasadei
Austriei la Bucureşti domnul Gerd Bommer, reprezentanţi media, dar şi nume
sonore precum Maia Morgenstern, Andreea Berecleanu, Andreea Esca si
Alexandre Eram, Loredana Dinu, Sandra Izbasa, Camelia Potec, Rucsandra
Hurezeanu, Andreea Ibacka, Anca Serea, Sonia Argint Ionescu, Lidia Buble, Mihai
Albu, Claudia Pavel, Xonia, s.a au păşit într-un univers în care jocul
optic de auriu în email al The Ultimate
Kiss cucereşte, fascinează şi copleşeşte – întocmai ca iubirea surprinsă de
Gustav Klimt în celebra sa operă.
Elementul
comun al operei lui Gustav Klimt este o grădină cu flori, locul în care ia naştere
iubirea. Pentru a transpune în email tehnica specială a artistului din Perioada
de Aur au fost folosite cinci tipuri de suprafeţe din pulbere de aur de 24k.
Mai mult decât atât, crearea motivelor florale a fost o altă provocare, în care
efectul special de acuarelă a fost obţinut prin segregarea tonurilor luminoase
şi întunecate.
„Întotdeauna am
urmărit prin lait-motivele abordate în design-ul bijuteriilor noastre să
celebrăm valori care nu pot fi cumpărate, precum dragostea fără de sfârşit,
pasiunea, bucuria de a trăi. Chiar dacă accentul cade pe creaţia artistică,
folosim de fiecare dată cele mai bune şi rezistente materiale.
Bijuteriile exprimă prin ele însele o alegere emoţională, iar cu design-ul
nostru artistic cu atât mai mult. Tocmai de aceea, bijuteriile trebuie să
dureze o viaţă întreagă. Suntem mândri că cei care aleg să ne poarte
bijuteriile decid să îşi sublinieze individualitatea, bunul gust, cultura,
educaţia aleasă, dar şi dragostea pentru frumuseţe, artă şi estetic. Sunt
persoane sigure pe ele, cu înclinaţie către cultură, care au conştiinţa
trăsăturilor ce îi definesc, oferindu-le unicitate” apreciază Dr. Friedrich Wille, preşedinte FREYWILLE.
Într-un
univers regal, lansarea The Ultimate Kiss
sub semnatura FREYWILLE le-a oferit invitaţilor o seară desprinsă de cotidian în care s-au
putut lăsa cuprinşi de puterea magică a iubirii, dar şi îmbrăţişaţi de artă,
natură şi eleganţă.
Sursă: PR
0 comments: