Henkel lansează “Caravana Descoperă-ți frumusețea”
Henkel România, lider global pe piața bunurilor de larg
consum, prin branduri de îngrijire personală, dar și produse pentru curățenia casei,
anunță lansarea proiectului de responsabilitate socială “Caravana Descoperă-ți frumusețea”, ce se va
desfășura în luna octombrie 2016, în patru localități din județul Constanța. Pe
10 octombrie a avut loc prima activare, în localitatea Cumpăna. Calendarul
activităților cuprinde în continuare următorul traseu: 17 octombrie – Cobadin,
24 octombrie – Corbu, 31 octombrie – Lumina. Localitățile au fost selectate
alături de partenerul local – Asociația Împreună Pentru Viitor Constanța.
“Caravana Descoperă-ți
frumusețea” își propane să inspire fetele și femeile să își pună în valoare atuurile
natural și să capete încredere în frumusețea lor. Îngrijirea părului – unul dintre cele mai
vechi ritualuri de înfrumusețare – este și astăzi un element central în rutina
de înfrumusețare a femeilor, precum și un simbol al feminității și
senzualității. Brandul Schwarzkopf din
portofoliul Henkel România este partenerul de încredere al femeilor în
rezolvarea oricăror problem ce țin de igiena și frumusețea capilară.
Astfel, Henkel România, prin
brandul Schwarzkopf vine în întâmpinarea nevoilor și dorințelor femeilor cu o
largă paletă de produse: de la soluțiile de îngrijire adaptate fiecărui tip de
păr de la Schauma, alături de
tratamentele de reparare oferite de brandul Gliss, de soluțiile de colorare oferite de Palette și până la produsele de styling Taft, brandul de styling numărul 1 în România, conform datelor
furnizate de Retail Zoom pe baza cotei de piață în perioada ianuarie-august
2016.
”Proiectul se înscrie în lista inițiativelor de
responsabilitate socială ale Henkel România, care dorește să susțină și să
încurajeze fetele și femeile să creadă în frumusețea lor și în potențialul lor
de a reuși în viață. Credem că fiecare femeie este frumoasă, important este
să-și descopere propriile nevoi și să adopte cele mai potrivite produse
propriului stil, astfel încât să își evidențieze atuurile și să se pună în
valoare.”, a punctat Gabriel Barbu, General Manager, Divizia Beauty Care, Henkel Romania.
“Caravana Descoperă-ți
frumusețea” cuprinde activități de informare ce se axează pe aspecte legate de
igiena și înfrumusețarea părului. Concret, în fiecare dintre cele 4 localități
selectate se desfășoară sesiuni de hairstyling cu stiliști și voluntari din
partea Asociației Împreună Pentru Viitor Constanța pentru câte 40 de fete și
femei selectate împreună cu autoritățile locale și reprezentanți de la
asistența socială.
Astfel, un total de 160 de
fete și femei vor beneficia pe durata campaniei de sfaturile stiliștilor, vor
primi material informative pentru îngrijirea părului și produse cadou oferite
de Henkel România și vor primi un tratament complet de înfrumusețare a părului
în cadrul coaforului mobil amenajat în fiecare dintre localitățile selectate.
Miza acestui proiect este să ajutăm fetele și femeile să capete încredere în
frumusețea lor și să descopere modul în care își pot îngriji părul prin
folosirea unor produse cu performanțe profesionale.
Sursa: PR
0 comments: